Karin Nordlund, Press Officer, Customer Relations, Broadband Services Sweden,TeliaSonera

20 Okt 2010

karinnordlundKarin Nordlund har jobbat på TeliaSonera sen 2005 där hon började på kundtjänsten under sin studietid. Efter färdig examen jobbade hon en kort tid på Public Affairs inom TeliaSonera men är sedan 2008 informationsansvarig på Telias kundrelationer. Hon är pressansvarig vid driftstörningar och när kunder har kommit i kläm. Sedan 2009 är hon huvudansvarig för Telias kundtjänstnärvaro i sociala medier och jobbar dagligen med kundkontakt via sociala medier.

Läs artikeln ”På Telia tar kundtjänsten över Twitter”: http://cio.idg.se/2.1782/1.326698/pa-telia-tar-kundtjansten-over-twitter

Läs Svenskt Kvalitetsindex – Tele- och datakombranschen 2010 ”Telia har lyckas bäst att leva upp till kundernas förväntningar” och har därmed klart nöjdast och lojala kunder. Länk: http://www.kvalitetsindex.se/images/stories/resultat/2010/ICT/SKI_press_Tele_Datakom_10.pdf

 
 

 



0 Trackbacks/Pingbacks

  1. Cameron 16 08 14
  2. ivan 18 08 14
  3. claude 19 08 14